Ford Truck Fanatics  



Home Gallery TOTM New Posts My Threads / My Replies Links Sponsors Calendar Arcade Calculators Fliers
Go Back   Ford Truck Fanatics > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.16 seconds.
Search: Posts Made By: 5.0Flareside
Forum: Ranger/Bronco II 10-10-2018, 05:38 PM
Replies: 9
Views: 650
Posted By 5.0Flareside
which is on like a 15 year old platform now. hmmm...

which is on like a 15 year old platform now. hmmm almost like the ranger was.
Forum: General Conversation 10-09-2018, 05:37 PM
Replies: 3
Views: 236
Posted By 5.0Flareside
no surprised. like ben said they have the best...

no surprised. like ben said they have the best looking cars on road. but between the Big 5 (GM, FCA, Ford, Honda, Toyota) Theyre the biggest pieces of junk.
Forum: Ranger/Bronco II 10-09-2018, 05:27 PM
Replies: 9
Views: 650
Posted By 5.0Flareside
going to bust the fleet small truck market right...

going to bust the fleet small truck market right in the mouth again. nobody is happy with the frontier or the overpriced colorado
Forum: General Conversation 10-09-2018, 05:24 PM
Replies: 8
Views: 432
Posted By 5.0Flareside
the "quality" of tesla cars are absolute poop....

the "quality" of tesla cars are absolute poop. he's going all the wrong way with corporate decisions.
company is fixing to be in the shitter in a year or 2
Forum: General Conversation 07-11-2018, 10:52 PM
Replies: 12
Views: 822
Posted By 5.0Flareside
Daughter is 4 and son is 2.5. Lol.

Daughter is 4 and son is 2.5. Lol.
Forum: Generation 13 07-01-2018, 11:09 PM
Replies: 31
Views: 4,614
Posted By 5.0Flareside
just hope ya dont ever have an accident in it....

just hope ya dont ever have an accident in it. They do their job. the quality appearance post repair going by FORD OEM repair procedure looks like hammered dog poop. especially if put a bedside on...
Forum: General Conversation 07-01-2018, 11:06 PM
Replies: 12
Views: 822
Posted By 5.0Flareside
HI again lmao.

HI again lmao.
Forum: General Conversation 11-25-2017, 10:14 AM
Replies: 12
Views: 822
Posted By 5.0Flareside
Hi again.. Lmao

Hi again.. Lmao
Forum: General Conversation 10-29-2017, 12:28 PM
Replies: 12
Views: 822
Posted By 5.0Flareside
Uhhhh

Hey everyone.. Just stopping in and saying hi! 👋
Forum: Generation 6 03-01-2017, 10:05 PM
Replies: 506
Views: 47,700
Posted By 5.0Flareside
This truck will never get finished

This truck will never get finished
Forum: Personal Announcements & Introductions 01-19-2017, 07:45 PM
Replies: 10
Views: 1,112
Posted By 5.0Flareside
Thanks guys .

Thanks guys .
Forum: Generations 8-9 01-07-2017, 10:16 PM
Replies: 28
Views: 3,521
Posted By 5.0Flareside
Timing.. verify base timing with spout unplugged....

Timing.. verify base timing with spout unplugged.

What do you mean falls flat on its face? Need a better description
Forum: General Conversation 01-04-2017, 01:12 PM
Replies: 15
Views: 520
Posted By 5.0Flareside
Lmao no. My son fell down all 13 stairs in our...

Lmao no. My son fell down all 13 stairs in our house.. HAHA
Forum: Personal Announcements & Introductions 01-03-2017, 09:13 PM
Replies: 6
Views: 810
Posted By 5.0Flareside
Welcome.

Welcome.
Forum: General Conversation 01-03-2017, 09:12 PM
Replies: 15
Views: 520
Posted By 5.0Flareside
Funny story. My son did. All 13 of em. And didn't...

Funny story. My son did. All 13 of em. And didn't have so much as a bruise. Lol tough lil shit
Forum: General Conversation 01-03-2017, 09:10 PM
Replies: 15
Views: 520
Posted By 5.0Flareside
Won't be too bad I don't figure. The ones in it...

Won't be too bad I don't figure. The ones in it were changed at 150k miles. It's got 316k on it now. Should be motorcraft just as all the other stufr they done.
Forum: General Conversation 01-03-2017, 06:04 PM
Replies: 15
Views: 520
Posted By 5.0Flareside
Well since I've bought it Front brakes...

Well since I've bought it

Front brakes locked up. All new pads, rotors, calipers, hoses.

Under valve cover harness on driver side burnt up. And main engine harness. Got all that replacee or...
Forum: General Conversation 01-03-2017, 03:16 PM
Replies: 15
Views: 520
Posted By 5.0Flareside
😂😂

😂😂
Forum: General Conversation 01-03-2017, 03:16 PM
Replies: 15
Views: 520
Posted By 5.0Flareside
They're doing great. Causing trouble. Lol.

They're doing great. Causing trouble. Lol.
Forum: General Conversation 01-02-2017, 08:37 PM
Replies: 15
Views: 520
Posted By 5.0Flareside
Who am I? And what am I doing here?

HAHA jk.. hey guys. Sorry been real busy. Alot of y'all are friends on Facebook but some ain't.

Been busy with work and a whole lotta racing.

Been trying to keep this Powerstroke going. Have...
Forum: General Conversation 01-02-2017, 08:33 PM
Replies: 21
Views: 1,081
Posted By 5.0Flareside
Great vehicles.. just don't wreck it! Parts are...

Great vehicles.. just don't wreck it! Parts are stupid expensive for body panels. Especially headlights .
Forum: Generations 8-9 01-02-2017, 08:31 PM
Replies: 3
Views: 2,065
Posted By 5.0Flareside
Quick tip. Mark driveshafts before unhook from...

Quick tip. Mark driveshafts before unhook from each other.

And fyi as well. Carrier bearings are pressed on.
Forum: Generations 8-9 01-02-2017, 08:29 PM
Replies: 33
Views: 5,039
Posted By 5.0Flareside
Check wiring where it comes off the VSS and bends...

Check wiring where it comes off the VSS and bends up into frame rail. Breaks there often.
Forum: Generation 6 05-01-2016, 09:00 PM
Replies: 18
Views: 2,185
Posted By 5.0Flareside
I have a backyard..

I have a backyard..
Forum: Generations 8-9 03-29-2016, 07:53 AM
Replies: 22
Views: 3,024
Posted By 5.0Flareside
Nah. Just that one bottle shop owner likes to use...

Nah. Just that one bottle shop owner likes to use for his bug.

USD 3m and wizards stuff.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 03:41 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Ford Truck Fanatics is not affiliated with or endorsed by Ford Motor Company.